AKCE 3 + 1 ZDARMA. Nakupte 4 věci z našeho eshopu a čtvrtý nejlevnější dostanete ZDARMA!

AKCE NA VYBRANÉ VÝROBKY - SLEVA až 35% - CELÁ NABÍDKA ZDE

Podmínky akce 3+1

Podmínky akce 2+1

AKCE: Udělejte si čtyřnásobnou radost za cenu trojnásobné

  • Platí pro všechny výrobky označené 3 + 1 zdarma napříč celým eshopem. 
  • Vložte do košíku čtyři různé takto označené produkty a zaplatíte jen cenu tří
  • Nejlevnější produkt bude zdarma
  • Produkt zdarma, pokud to budou náušnice nebo náramek, bude zabalen místo krabičky v sametovém pytlíčku nebo semišové dárkové  kapsičce
  • Využijte časově omezené nabídky a nakupte dárek pro své milované

POZOR NELZE KOMBINOVAT S DALŠÍMI SLEVOVÝMI KUPÓNY

  • 1 Obecná ustanovení
  1. Tyto předpisy (dále jen: "Pravidla") definují podmínky, za kterých probíhá propagační akce pod názvem 2+1 (dále jen "Akce").
  2. Organizátorem akce je společnost Cherry Boom s.r.o., Nitranská 20, 130 00 Praha 3, IČO:05083494  (dále jen: "Organizátor").
  • Propagační akce probíhá v internetovém obchodě značky Flordecristal.cz" provozovaném na https://flordecristal.cz/ internetové adresy (dále jen: "Internetový obchod") Zgoda 12, 00-Akce platí od 00:00 dne 29.09.2023 do 23:59 dne 05.11.2023 nebo do vyprodání zásob produktů, na které se akce vztahuje (dále jen "doba trvání akce").
  1. Propagační akce se mohou zúčastnit pouze spotřebitelé, tj. fyzické osoby, které nakupují za účelem, který přímo nesouvisí s jejich obchodní nebo profesní činností (dále jen: "Účastník").

 

  • 2 Podmínky propagační akce
  1. Předmětem Akce je nákup sady 3 produktů vybraných z produktů účastnících se Akce (seznam produktů je připojen jako Příloha č. 1 Pravidel) se speciální slevou umožňující nákup nejlevnějšího Produktu za 0 Kč. V další části těchto pravidel se produkt zakoupený za 0 Kč nazývá "Propagační produkt".
  2. Podmínkou účasti v Akci je:
    1. pokrývající produkty uvedené v odstavci 1 jednou objednávkou (v internetovém obchodě) v sekci Plátěné tašky přes rameno.
    2. nákup výše uvedeného souboru produktů pro účely, které přímo nesouvisejí s podnikatelskou nebo profesní činností účastníka (tj. jako spotřebitel ve smyslu občanského zákoníku).
  1. Pokud účastník odstoupí od kupní smlouvy týkající se produktů uvedených v odstavcích 1-2 tohoto odstavce (vrácení produktů), je možné odstoupit od smlouvy (vrácení) pouze pro celou sadu (tj. společně všechny produkty uvedené v odstavci 1 výše, včetně propagačního produktu). V případě vrácení uvedené sady produktů je maximální výše náhrady za propagační produkt 0 Kč (částka refundace bude zohledňovat slevu poskytnutou v rámci propagační akce). Současně je ve vztahu k produktům uvedeným v předchozí větě vyloučena možnost výměny produktů na základě Pravidel internetového obchodu
  2. Ustanovení Pravidel nemění ani neomezují práva účastníků vyplývající z obecně platných právních předpisů.
  3. Propagační akci nelze kombinovat ani kombinovat s žádnými jinými propagačními akcemi nebo slevami, které se vztahují na pořadatele během doby trvání propagační akce.
  4. Produkty účastnící se propagační akce jsou také dodatečně označeny symbolem "2+1" na kartě produktu v Internetovém obchodě.
  5. Účastník se může během doby trvání propagační akce zúčastnit až 2krát.

 

  • 3 Stížnosti týkající se účasti na Akci
  1. Účastník má právo podat stížnost v případě nedodržení Akce s Pravidly. Stížnost lze podat na email info@flordecristal.cz s  poznámkou "Reklamace"
  1. Odpověď Organizátora na reklamaci bude poskytnuta ve stejné formě, v jaké bylo učiněno oznámení (pokud se strany nedohodnou na jiné formě odpovědi na reklamaci), a to do 14 dnů ode dne obdržení reklamace.
  2. Doporučuje se, aby stížnost obsahovala alespoň: popis důvodu stížnosti a kontaktní údaje umožňující odpověď.
  3. Správcem osobních údajů uvedených v reklamaci je Organizátor, kterého lze kontaktovat m.in. poštou (na adresu uvedenou v odstavci 1), e-mailem: info@flordecristal.cz a telefonicky: 734 639 959
  4. Organizátor jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů ("GDPR"). DPO lze kontaktovat e-mailem: info@flordecristal.cz nebo telefonicky na čísle 734 639 959
  5. Organizátor bude zpracovávat osobní údaje účastníka podávajícího reklamaci pouze v souvislosti se stížností, tj. při plnění právní povinnosti uložené organizátorovi dle článku 6 odstavec 1 písm. c) GDPR.
  6. Poskytnuté osobní údaje budou Organizátorem zpracovávány až do vyřízení reklamace, pokud obecně platné předpisy neukládají Organizátorovi povinnost uchovávat osobní údaje po delší dobu.
  7. Poskytnutí údajů je dobrovolné, ale nezbytné pro posouzení stížnosti.
  8. Účastník má právo na přístup k osobním údajům, jejich opravu, smazání nebo omezení zpracování, právo vznést námitku proti zpracování a přenosu údajů. Účastník má rovněž právo podat stížnost týkající se zpracování osobních údajů předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
  9. Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny dodavatelům technických a IT řešení, jakož i poskytovatelům poštovních služeb (pokud zvolíte dopisní formulář).

 

  • 4 Závěrečná ustanovení
  1. V případě vyčerpání zásob je Organizátor oprávněn Akci předčasně ukončit.
  2. Reklamní a propagační materiály související s Akcí slouží pouze pro informační účely.

 Praha 29.92023